Jaytee Startet 17.November.2019 Link til dette innlegget Startet 17.November.2019 Evt. er det lett og få tak i disse solenoidene(solenoid 1502-24c6u1b2)? Solenoiden starter og stopper giret og den har tatt kvelden. Det er null problemer å starte(koble inn) stoppe manuelt direkte på giret. Så jeg tenker at det er greit å kjøre også. Noen som har noen ideer om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.November.2019 Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Du må ihvertfall ikke finne på å fortelle hvilken motor og gir det er snakk om! Sitér dette innlegget Link to post
Jaytee Svart 17.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Det er en Volve tamd 60c fra 1986. Giret vet jeg ikke Det eneste jeg finner på giret er "Servogear A/S, Type d60C eller VD60C" Usikker på om det er en del av giret eller selve giret. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.November.2019 Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Grunnen til at jeg spurte var, bortsett fra at forumreglene forlanger det, er at det alltids kan gjøres på en liten motor uten problemer men ikke nødvendigvis på en stor. Sitér dette innlegget Link to post
Jaytee Svart 17.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Beklager bruddene på reglene. Jeg er litt fersk her inne og med båt. Grunnen til at jeg lurer på det er at armen fra solenoiden til gearet har tydeligvis vært litt slapt. Og det hang en snor på armen fra solenoiden. Så noen har visst hjulpet den armen tidligere. Nå er solenoiden ødelagt og eneste måte å få giret i gang er å mekanisk flytte den. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 17.November.2019 Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Om det er en arm som mekanisk holder giret inne, burde de ikke gjøre noe å kjøre uten solenoiden, så lenge du får sikret armen i korrekt posisjon. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Jaytee Svart 17.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Det eneste jeg kan tenke meg er hvis det er noe som må vite om solenoiden er aktivert. Jeg tenkte å koble opp en lampe istedenfor solenoiden. I tilfelle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.