Jump to content

Edit History

Gudrun

Gudrun

Ja må si meg enig med Ida Marine lll her.

Noen av formene til Halco endte opp på Hetlevik, Askøy og ble bygget i div utgaver. 

Bygget om i alle ender og den sist serien som ble bygget der het vel Norcraft 27. Utgangspunktet til den var Halco 870.

Når du ser bildet tatt forfra er det en del som minner om den typen, mens skroget hadde ikke bordganger.

Da innehaver døde var hele gårdsplassen full av former til alt mulig av plastbåter i alle mulige størrelser. Var omtrent som å gå rundt på et museum for plastbåter.

Gudrun

Gudrun

Noen av formene til Halco endte opp på Hetlevik, Askøy og ble bygget i div utgaver. 

Bygget om i alle ender og den sist serien som ble bygget der het vel Norcraft 27. Utgangspunktet til den var Halco 870.

Da innehaver døde var hele gårdsplassen full av former til alt mulig av plastbåter i alle mulige størrelser. Var omtrent som å gå rundt på et museum for plastbåter.

Gudrun

Gudrun

Da innehaver døde var hele gårdsplassen full av former til alt mulig av plastbåter i alle mulige størrelser. Var omtrent som å gå rundt på et museum for plastbåter. Følte du gikk rundt i plastbåtens historie.

• Create New...