Hardingen
I båten min er det ein Raymarine C120 kartplotter frå 2007 i kabinen men eg har ikkje navigasjon på flybridge men vil gjerne få laget til noko på der.
Den eg har nede er gammal men gjere ein ok jobb så i utgangspunktet kan den bare være ombord.
EG skal ikkje ha radaren med meg opp .Kun kartplotter for radaren er på egen skjerm.
Spørsmålet mitt er korleis anlegge ein slave til flybridge?
Eg ser det finnes samme type kartplotter som den eg har på bruktmarkedet som sikkert kunne gjort en ok jobb på loftet dersom den vart kobla sammen med den nede,men kva med skjøtekabler? Er det mulig å få tak i på så gammelt utstyr? Ville det i såfall bare vert "plug and play"? Eg antar at to kartplottere som er like" snakker" sammen?
Har Raymarine C120 innbygget gps så man berre trenger powerkabel for å få til dette?
Er det andre kartplottere som kan koblast sammen med denne eg har nede som ville vert bedre alternativ eller flyttet den nede i cabinen opp og ein annen nede??
Har noen her inne forslag til hva som er brukbar løsning og hvor eg kan få kjøpt noko som fungerer(nødvendige kabler dersom C120 skal brukes oppe)da elektronikk ikkje er min sterkeste side.