Torsen67 Startet 22.November.2019 Link til dette innlegget Startet 22.November.2019 Vil gjerne vite om WP12 har tilbakeslagsventil eller ei... Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.November.2019 Link til dette innlegget Svart 22.November.2019 Tror du finner svaret på det du vet, ikke vet og det du vil vite i denne linken: Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Torsen67 Svart 23.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2019 Har lest den, men mulig jeg er litt treg da jeg ikke finner ut om den har tilbakeslagsventil eller ei.. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 24.November.2019 Link til dette innlegget Svart 24.November.2019 Hei, Les Pkt. 2.1. Alle Tennfjord junior styremaskinene har tilbakeslagsventiler. Det er disse ventilene som hindrer "feedback" fra ror til ratt. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 25.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2019 Fiks skrev for 22 timer siden: Hei, Les Pkt. 2.1. Alle Tennfjord junior styremaskinene har tilbakeslagsventiler. Det er disse ventilene som hindrer "feedback" fra ror til ratt. Supert, takk skal du ha;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.