Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Jeg dropper ferrobets og bruger bare converter og lakk/makling på det jeg ikke kan børste/slibe væk. Det er solid stål og der er tale om rimeligt litt rust så når oxygen er blokket burde processen være slut. Virker til at ferrobets kan gøre mere skade end gavn i mit tilfælde..

Det bedste tip var dog at få en ny pumpe - ville være dritt at få diesel ind til oljen og varm motor især med 3 små børn ombord... jeg troede bare dette var en manuel pumpe til at lufte moteren..

Mvh,

Peter

Peter-

Peter-

Jeg dropper ferrobets og bruger bare converter og lakk/makling på det jeg ikke kan børste/slibe væk. Det er solid stål og der er tale om rimeligt litt rust så når oxygen er blokket burde processen være slut. Virker til at ferrobets kan gøre mere skade end gavn i mit tilfælde..

Det bedste tip var dog at få en ny pumpe - ville være dritt at få diesel ind til oljen og varm motor især med 3 små børn ombord... 

Mvh,

Peter

Peter-

Peter-

Mvh,

Peter

• Create New...