Turnfin
Fortsetter....
9. Disse første lagene med matte som legges på under prefabrikkering har jeg tenkt meg skal være 3 stk CSM a 600g/kvm. Kanskje med et lag WR (vevet) a 450g/kvm? Kommenter gjerne antall og type.
10. Etter at platen på akterspeilet er festet har jeg tenkt å fylle overganger med fortykket masse(sparkel) for å bygge opp en passende hulkil som det deretter støpes over. Har her sett for meg to sjikt der hvert sjikt består av 3 lag 600 g/kvm CSM matte + 1 lag 450g/kvm WR matte. Til slutt 3 remser 600g/kvm i/over overgangene. Tar veldig gjerne innspill på dette.
11. På samme vis har jeg sett for meg monteringen av kneplater og skilleskott etter prefabrikkering - i den rekkefølgen. Først fiksere med en enkelt streng/"pølse" med fuge-masse/lim(Tec7/tilsv) før overganger fylles med fortykket mass/sparkel til hulkil. Så overstøp med ett eller to sjikt( 3/600/CSM + 1/450/WR). Til slutt 3 remser i/over overgangene. Hvor mange sjikt trenger jeg for å få tilstrekkelig styrke i Sandwich elementene ? Er antallet remser tilstrekkelig ?