Rookie_332 Startet 27.November.2019 Del på Facebook Startet 27.November.2019 Har kun 1 stk drev og lurer på om noen har erfaring med det på denne båten Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.November.2019 Del på Facebook Svart 27.November.2019 Rookie_332 skrev 39 minutter siden: Har kun 1 stk drev og lurer på om noen har erfaring med det på denne båten Det vil vel bli vanskelig å plassere en hekktruster på en drevbåt? Får du ikke nok manøvreringsevne ved å vri drevet? Har ikke noen erfaring med dette, men har sett for meg att hekktruster er for de som har fast aksel som ikke gir den manøvreringsevnen et drev gir. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 27.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2019 Hekkthruster og baug truster for evt muligens gå sidelengs ut inn til brygger etc ? hvis jeg ikke forklarer meg feil her ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.