Jump to content

Edit History

Gunga Din

Gunga Din

Shore skrev for 13 timer siden:

Hmm. Kanskje jeg skulle bruke angrefristen...........

nei da......Icom er bra grejjer !!

jeg kjøpte ett Vulcan anker 25 Kg igår betalte 6952 Sek..........ordinarie pris 9270Sek ser att Seatronic ligger på 8899 Nok så jeg tror att det var en ”god deal”...........ser også att alle Vulcan 20kg og opp, blev solgt slutt på Watski igår, så det var vel flere som tenkte som meg.

kjøpte også en Sailrite-clone (symaskin) inkl «monster-wheel» på Aliexpress ...ca 4000 inkl frakt+toll

blir ca 1/4 av prisen til en ekte Sailrite.

sen kan andre få «vondt i magen av Black Friday»....men har man saker på sin shopping-list, så er det ett tilfelle å ta vare på

Gunga Din

Gunga Din

jeg kjøpte ett Vulcan anker 25 Kg igår betalte 6952 Sek..........ordinarie pris 9270Sek ser att Seatronic ligger på 8899 Nok så jeg tror att det var en ”god deal”...........ser også att alle Vulcan 20kg og opp, blev solgt slutt på Watski igår, så det var vel flere som tenkte som meg.

kjøpte også en Sailrite-clone (symaskin) inkl «monster-wheel» på Aliexpress ...ca 4000 inkl frakt+toll

Gunga Din

Gunga Din

jeg kjøpte ett Vulcan anker 25 Kg igår betalte 6952 Sek..........ordinarie pris 9270Sek ser att Seatronic ligger på 8899 Nok så jeg tror att det var en ”god deal”...........ser også att alle Vulcan 20kg og opp, blev solgt slutt på Watski igår, så det var vel flere 

som tenkte som meg.

Gunga Din

Gunga Din

jeg kjøpte ett Vulcan anker 25 Kg igår betalte 6952 Sek..........ordinarie pris 9270Sek ser att Seatronic ligger på 8899 Nok

så jeg tror att det var en ”god deal”...........ser også att alle Vulcan 20kg og opp, blev solgt slutt på Watski igår, så det var vel flere 

som tenkte som meg.

• Create New...