Viksund310 Startet 1.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2019 Hei, byttet batteri på Simrad CX 44, gikk litt fort i svingen hær gitt. Har en kabel-sko jeg ikke vet hvor skal være, har to valg (se bilde). Jeg ser mange har byttet, men det er ikke noen bilder av denne kabelen. Er det noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 1.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2019 Den skal stå i kontakten til høyre. Se dette innlegget, og les noen poster nedover. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2019 (redigert) Husk også Master Reset når du fyrer den opp. Redigert 1.Desember.2019 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund310 Svart 1.Desember.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2019 Takker så mye, da tror jeg att jeg er på rett kurs : ) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund310 Svart 4.Desember.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2019 Da er det oppe og går. Takk til Phoebe og Worry II. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 4.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2019 ?⚓ Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2019 godt jobba. Da har du plotter og radar i mange år til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.