Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Jeg har også lagt om på ferieplanene - det danske gjesteflagget som jeg optimistisk kjøpte inn allerede i 2018 blir nok liggende ubrukt en gang til.

I år blir det nok Sørlandet, men jeg har valgt å stykke opp ferien i år, så hvor og hvor langt jeg havner i år er nesten umulig å si.

Vestlandet blir det nok ikke, men gleder meg til å følge med på dere!

Pequod

Pequod

Jeg har også lagt om på ferieplanene - det danske gjesteflagget som jeg optimistisk kjøpte inn allerede i 2018 blir nok liggende ubrukt en gang til.

I år blir det nok Sørlandet, men jeg har valgt å stykke opp ferien i år, så hvor og hvor langt jeg havner i år er nesten umulig å si.

Jeg hadde jo tenkt å ta hovedferien FØR fellesferien i år, men nå blir det som vanlig ETTER. Og den blir tatt i to bolker, en de to siste ukene i mai, og deretter to uker i august, kanskje tre. Også mulig det blir et par uker i september.

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor jeg drar, jeg tenker Sørlandet i august, og kanskje en Sverigetur i september? I mai blir det nok ikke så veldig langt, jeg tenker vel Vestfold/Telemark - mange steder jeg ikke har vært der, som Sandefjord, Helgeroa, Nevlunghavn, Brevik, Skien, Porsgrunn, i det hele tatt området rundt der. Verdens Ende, Krukehavn, Vestre Bolærne. I det hele tatt besøk steder jeg ikke har vært.

Men alt er jo avhengig av at tiltak reduseres ytterligere, av været og av helsa!

• Create New...