Jump to content

Edit History

MØST

MØST

Takk for gode innspill. Som nevnt ovenfor (Team Colibri) er dette individuelt. Jeg har god plass og ser helst at jeg har en "maskin" for hver enhet. Jeg mener å ha best oversikt på det vis. Major Andy, du har svart på mitt innledende spørsmål - takk. Jeg er altså ute etter erfaringer - pluss og minus med disse "instrumentene" og egentlig ikke hva den enkelte vil velge :-)

For meg er det krona som rår og jeg forsøker å sy sammen et konsept som er innenfor den ytterste smertegrense. Videre er jeg ikke i første omgang der at det gjelder bare tradisjonelt fiske, men noen andre skapninger også :-) Har dere feks. gjennomgående svinger til ekkoloddet og hvordan oppfører NSS`n seg på ulike dyp? Hvor dypt virker scanner-fungsjonen? Utsyret skal ombord på en Viksund 31 sjark.

MØST

MØST

Takk for gode innspill. Som nevnt ovenfor (Team Colibri) er dette individuelt. Jeg har god plass og ser helst at jeg har en "maskin" for hver enhet. Jeg mener å ha best oversikt på det vis. Major Andy, du har svart på mitt innledende spørsmål - takk. Jeg er altså ute etter erfaringer - pluss og minus med disse "instrumentene" og egentlig ikke hva den enkelte vil velge :-)

For meg er det krona som rår og jeg forsøker å sy sammen et konsept som er innenfor den ytterste smertegrense. Videre er jeg ikke i første omgang der at det gjelder tradisjonelt fiske, men noen andre skapninger :-)

• Create New...