Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Hei

Da er jeg ferdig med oppussing av badet i kjellern, så nå kan jeg konsentere meg om viktigere ting.

Har kjøpt Raymarine-pakke fra godtebutikken i Moss, for å erstatte den gode gamle CX44-pakka, og skal nå i gang med forberedende installasjon.

Plotteren inne, er en Axiom 9 som skal monteres der den gamle CX44 hang, i tak-dashbordet.

Så til problemet,.. om jeg skal benytte den medfølgende braketten til 9'ern, så vil jo denne stikke laaangt ut. Skalling er uungåelig !

Den er ikke ment for veggmontasje den braketten, og ingen alternativ brakett som ekstrautstyr, så Reodor må opp av skuffen. 

Har kommet så langt, så nå begynner fininsh-arbeidet så sluttresultatet blir pent. Her noen bilde av gårsdagens Reodor-innsats.

Kommer tilbake etterhvert med hvordan dette blir seendes ut i båten.

Slik hang gamle CX44:

DSC_0522.JPG

Her vises problemet med dybden den ville fått ut fra samme brakett:

DSC_0590.JPG

Så, frem med metallbor og baugfila (nye):

DSC_0713.JPG

Litt saging i treverk:

DSC_0716.JPG

Så feste med lange skruer:

DSC_0722.JPG

Så kan finish-arbeidet begynne i kveld.

Worry II

Worry II

Hei

Da er jeg ferdig med oppussing av badet i kjellern, så nå kan jeg konsentere meg om viktigere ting.

Har kjøpt Raymarine-pakke fra godtebutikken i Moss, for å erstatte den gode gamle CX44-pakka, og skal nå i gang med forberedende installasjon.

Plotteren inne, er en Axiom 9 som skal monteres der den gamle CX44 hang, i tak-dashbordet.

Så til problemet,.. om jeg skal benytte den medfølgende braketten til 9'ern, så vil jo denne stikke laaangt ut. Skalling er uungåelig !

Den er ikke ment for veggmontasje den braketten, og ingen alternativ brakett som ekstrautstyr, så Reodor må opp av skuffen. 

Har kommet så langt, så nå begynner fininsh-arbeidet så sluttresultatet blir pent. Her noen bilde av gårsdagens Reodor-innsats.

DSC_0522.JPG

DSC_0590.JPG

DSC_0713.JPG

DSC_0716.JPG

DSC_0722.JPG

Worry II

Worry II

Hei

Har kommet så langt, så nå begunner fininsh-arbeidet så sluttresultatet blir pent. Her noen bilde av gårsdagens Reodor-innsats.

DSC_0522.JPG

DSC_0590.JPG

DSC_0713.JPG

DSC_0716.JPG

DSC_0722.JPG

Worry II

Worry II

Hei

Her kjøpt Raymarine-pakke fra godtebutikken i Moss, for å erstatte den gode gamle CX44-pakka, og skal nå i gang med forberedende installasjon.

Har kommet så langt, så nå begunner fininsh-arbeidet så sluttresultatet blir pent. Her noen bilde av gårsdagens Reodor-innsats.

DSC_0522.JPG

DSC_0590.JPG

DSC_0713.JPG

DSC_0716.JPG

DSC_0722.JPG

• Create New...