Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Veldig rart. Er den brettet sammen på samme vis når du har den sammenbrettet? Har den vært pakket opp i kuldegrader? Jeg har ikke opplevd at en presenning sprekker opp slik som din har gjort. Ikke engang de billigeste presenningene på Biltema. 

For øvrig er den Biltema-presenningen som er blå på en side og grå på den andre siden heller ikke så dum. Jeg har brukt den til å dekke over materialer etc. Virker også veldig god, og koster jo mye mindre enn den tunge grønne. Maljene er ikke så sterke som på den grønne, men klart det er en kvalitetsforskjell på dem...

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Veldig rart. Er den brettet sammen på samme vis når du har den sammenbrettet? Har den vært pakket opp i kuldegrader? Jeg har ikke opplevd at en presenning sprekker opp slik som din har gjort. Ikke engang de billigeste presenningene på Biltema. 

For øvrig er den Biltema-presenningen som er blå på en side og grå på den andre siden heller ikke så dum. Jeg har brukt den til å dekke over materialer etc. Virker også veldig god, og koster jo mye mindre enn den tunge grønne.

• Create New...