Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Grand Banks jr skrev for 3 timer siden:

Bra!

Hva gjør du nå?

De ville egentlig ha presenninger i retur, men jeg forklarte at det er mye arbeid og lang kjøring til båten så jeg fikk lov til å beholde den. Blir nok til at jeg kjøper en ny presenning og legger oppå den gamle. Det er lettere å legge på en presenning oppå en annen presenning enn å ta av den ene og legge på en ny. Jeg må i hvert fall ha en skikkelig presenning på toppen siden denne er ødelagt. Kan ikke bruke den til noe ellers. Den lekker som en sil. 

Er skuffet over kvaliteten. Jeg har hatt mange presenninger opp i gjennom men ikke noen som har blitt ødelagt så fort. Den billigste presenningen jeg hadde var en 180g lettvekts presenning fra biltema som kostet 600 kroner (7x10 meter). Den overlevde to sesonger og kraftig uvær. Jeg kunne faktisk ha brukt den minst en sesong til hvis båten min hadde lagt en mindre utsatt plass. Måtte riktig nok lappe den litt. I stedet gå jeg den til en annen båteier som kunne bruke den. 

Knallipadden

Knallipadden

Grand Banks jr skrev for 3 timer siden:

Bra!

Hva gjør du nå?

De ville egentlig ha presenninger i retur, men jeg forklarte at det er mye arbeid og lang kjøring til båten så jeg fikk lov til å beholde den. Blir nok til at jeg kjøper en ny presenning og legger oppå den gamle. Det er lettere å legge på en presenning oppå en annen presenning enn å ta av den ene og legge på en ny. Jeg må i hvert fall ha en skikkelig presenning på toppen siden denne er ødelagt. Kan ikke bruke den til noe ellers. Den lekker som en sil. 

• Create New...