Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Hulda skrev for 8 timer siden:

Nå ligger'u tynt an, @PiperBill

Egentlig ikke….. Da jeg skulle koble meg på for et par uker siden så var det en utendørs forgrening på den ene stikk (1 til 3) og bare en innendørs forgrening inn i en plastpose på den andre. Da dro jeg til BT og kjøpt en utendørs forgrening (1 til3, kostet kr209,-) og byttet den med den som var i plastposen (som hadde blitt fylt med vann og slo ut sikringen)  I går så hadde noen dratt ut min ledning og koblet seg på min forgrening.

Jeg er engelskmann… Jeg lærte «køkultur» som barn. Jeg sniker meg ikke i kø og tar meg ikke til rette på denne måten…….slik som en del av dere innfødte gjør.. hehe tilbake J

Slik så det ut før jeg byttet forgreningen.

tavle.jpg

PiperBill

PiperBill

Egentlig ikke….. Da jeg skulle koble meg på for et par uker siden så var det en utendørs forgrening på den ene stikk (1 til 3) og bare en innendørs forgrening inn i en plastpose på den andre. Da dro jeg til BT og kjøpt en utendørs forgrening (1 til3, kostet kr209,-) og byttet den med den som var i plastposen (som hadde blitt fylt med vann og slo ut sikringen)  I går så hadde noen dratt ut min ledning og koblet seg på min forgrening og den ene som var ledig var nå også opptatt.

Jeg er engelskmann… Jeg lærte «køkultur» som barn. Jeg sniker meg ikke i kø og tar meg ikke til rette på denne måten…….slik som en del av dere innfødte gjør.. hehe tilbake J

tavle.jpg

PiperBill

PiperBill

Egentlig ikke….. Da jeg skulle koble meg på for et par uker siden så var det en utendørs forgrening på den ene stikk (1 til 3) og bare en innendørs forgrening inn i en plastpose på den andre. Da dro jeg til BT og kjøpt en utendørs forgrening (1 til3, kostet kr209,-) og byttet den med den som var i plastposen (som hadde blitt fylt med vann og slo ut sikringen) Koblet den på slik at alle kunne være på og det var fortsatt en ledig. I går så hadde noen dratt ut min ledning og koblet seg på min forgrening og den ene som var ledig var nå også opptatt.

tavle.jpg

• Create New...