N-Dan Startet 8.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2019 (redigert) Hei! Har fulladet batteri, men ikke liv i starteren! Når jeg slår på tenningen lyser alle lamper, og fløytesignal høres. Gult glødelys lyser ikke. Når jeg prøver å tilte aggregatet med tenningen på, høres bare en tikkelyd! Er det en ekspert her som kan stille diagnosen på hva som er feil! Redigert 8.Desember.2019 av N-Dan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 8.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2019 Prøv å gjøre batteri polene reine, om ikkje det hjelper, koble sammen batterikablene på hovedbryter Virker som det er dårlig kontakt, eller defekt batteri. Prøv å måle spenningen på batteriet når du starter skal ikkje være så stort dropp i spenningen Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 8.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2019 Batteri -poler,eller jording mot motor tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 8.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2019 Gode tips over. Batteri kan fremstå som fulladet mhp spenning men ha internt delvis brudd som gjør at det ikke klare å holde spenning ved belastning. Få noen til å måle spenning på batteri og over alle brytere/koplinger mens du vrir på nøkkelen. Dersom spenning dropper veldig på selve batteriet har du nok synderen der, hvis ikke så forsvinner den trolig i en kopling/dårlig hovedbryter el. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 8.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2019 Enig? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.