Jump to content

Redningsaksjon i Grimstad?

Grand Banks jr

Recommended Posts

Helikopter kom flyvende lavt fra sjøen og til land. Helikopteret var visst i Holvika først, deretter Fevik. Landet i Haugenes, Fevik. Så ut for meg som noe hang under helikopteret, og ambulanse og politi var ved landingsstedet.

Noe som vet noe hva som har skjedd?

Står ikke noe på Politiets Twitter og heller ikke i avisene. 

Noen båt som har gått rundt i det begynnende uværet?

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Nei, de øver stort sett bare på byfjorden og på utsiden der. Dette var mye lengre vest (Fevik), og med ambulanse, politi og helikopter. Helikopteret landet i mitt boligfelt å det ut som, på fotballbanen. Det er ikke vanlig her. Ambulansen returnerte også med blålys gjennom feltet. 

(Ambulansehelikopteret hender øver i nærheten her, men aldri i boligfeltet. )

Det rare er at det står ikke noe sted hva som kan ha hendt. Om det var øvelse, eller om det var en reell situasjon. Ikke i noen lokalaviser, og ikke på Twitter Politiet Agder. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...