Jump to content

Edit History

MajorAndy

MajorAndy

Et vanligt problem her er, at man fylder forkert olie på styringen. Mange baystar/Seastar styringer bruger en særlig olie, der er tyndere end ATF. Men folk fylder så ATF på, der er tykkere end Baystars egen (dyre) olie. Når det så er koldt, så bliver trykket i styringen for højt, og så ryger o-ringe og pakninger. 
 

87145A06-D829-46F7-9658-2185A9A4B5E4.png.5df2186e344297a3ad6202d2ca8551cd.png
 

 

 

red: Ser at JRK er inde på det samme. Seastars olie er farveløs, så har du rød olie på styringen, så er det sandsynligvis ATF. Jeg ville skifte for at være sikker. 
 

MajorAndy

MajorAndy

Et vanligt problem her er, at man fylder forkert olie på styringen. Mange baystar/Seastar styringer bruger en særlig olie, der er tyndere end ATF. Men folk fylder så ATF på, der er tykkere end Baystars egen (dyre) olie. Når det så er koldt, så bliver trykket i styringen for højt, og så ryger o-ringe og pakninger. 
 

87145A06-D829-46F7-9658-2185A9A4B5E4.png.5df2186e344297a3ad6202d2ca8551cd.png

MajorAndy

MajorAndy

Et vanligt problem her er, at man fylder forkert olie på styringen. Mange baystar/Seastar styringer bruger en særlig olie, der er tyndere end ATF. Men folk fylder så ATF på, der er tykkere end Baystars egen (dyre) olie. Når det så er koldt, så bliver trykket i styringen for højt, og så ryger o-ringe og pakninger. 



×
×
  • Create New...