Jump to content

Edit History

krabbelars

krabbelars

Sist jeg var inne til garanti-/periodisk sjekk med en Buster (med Yamaha F70 AETL ) , så sa mekaniker at her er det ikke nødvenig med noe oljeskift. Han tok en rask prøve på mest utsatt sted i motoren , gnir oljen mellom fingrene , og sier at denne oljen er like fin som ny. Men du skal kunne det , og denne mannen er blant de dyktigste. Slike små servicer hos autoriserte forhandlere syns jeg er gull verd , men for den som er usikker , skift for guds skyld om det er snakk om noen få liter olje !      

krabbelars

krabbelars

Sist jeg var inne til garanti-/periodisk sjekk med en Buster (med Yamaha F70 AETL ) , så sa mekaniker (Trond/ Fure Mekaniske) at her er det ikke nødvenig med noe oljeskift. Han tok en rask prøve på mest utsatt sted i motoren , gnir oljen mellom fingrene , og sier at denne oljen er like fin som ny. Men du skal kunne det , og denne mannen er blant de dyktigste. Slike små servicer hos autoriserte forhandlere syns jeg er gull verd , men for den som er usikker , skift for guds skyld om det er snakk om noen få liter olje !      

• Create New...