Jump to content

Edit History

Maika

Maika

Hulda skrev 1 time siden:

Ut fra hva jeg kan se av reklamen, og Dometics generelle prispolitikk, vil jeg anta at du vil bli forbauset...

Regner med at du sikkert til prisen? Og at den vil bli høy?  Jeg trenger vel bare den elektroniske styre-"pumpa" som koster ca.10K, samt to sylindere og litt kabling, men det er vel fare for at de vil ta seg godt betalt for sylinderne.

(Jeg kjøpte et Dometic toalett for en stund siden, og det var det dyreste de hadde i butikken, men det var akkurat det jeg ønsket meg, så det dreit jeg i.)

Jeg spurte Dometic ang innenbords sylinderne, og fikk svar om at "de er planlagt lansert engang 2021/2022, men dette er Seastar, så vi vet ikke helt sikkert akkurat når".

Forøvrig interessant med systemet ditt, hva er forskjellen på det og vanlig hydraulisk styring?

Maika

Maika

Hulda skrev 47 minutter siden:

Ut fra hva jeg kan se av reklamen, og Dometics generelle prispolitikk, vil jeg anta at du vil bli forbauset...

Regner med at du sikkert til prisen? Og at den vil bli høy?  Jeg trenger vel bare den elektroniske styre-"pumpa" som koster ca.10K, samt to syliondere og litt kabling, men det er vel fare for at de vil ta seg godt betalt fo sylinderne.

(Jeg kjøpte et Dometic toalett for en stund siden, og det var det dyreste de hadde i butikken, men det var akkurat det jeg ønsket meg, så det dreit jeg i.)

Jeg spurte Dometic ang innenbords sylinderne, og fikk svar om at "de er planlagt lansert engang 2021/2022, men dette er Seastar, så vi vet ikke helt sikkert akkurat når".

Forøvrig interessant med systemet ditt, hva er forskjellen på det og vanlig hydraulisk styring?

• Create New...