Skallebank Startet 19.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2019 Jeg er på jakt etter en skaplås, eller trykklås til min NB. Så vidt jeg forstår er dette en Foresti & Suardi 800.M Vet noen hvor en slik kan kjøpes? Ev er det eksisterende merker/fabrikker som bruker disse i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 20.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2019 Jeg bestilte de fra toplicht.de da jeg hadde NB 840. Koster jo litt med porto så kjøpte nokså mange, det går jo et par stykker hver år. Sitér dette innlegget Link to post
Skallebank Svart 20.Desember.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2019 Sebaldus skrev 1 time siden: Jeg bestilte de fra toplicht.de da jeg hadde NB 840. Koster jo litt med porto så kjøpte nokså mange, det går jo et par stykker hver år. Se der ja! Endelig en butikk som er villig til å sende til Norge. Takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.