Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

Dæven, det var voldsom diameter på uttaket! Var det brukt kloakkrør? ? Bare ny gjennomføring i skroget koster sikkert like mye som tanken, så skal man ha kuleventil også :sweat: 

Skjønner at større diameter på uttak baner vei for god glid, så dette må jeg tenke litt på. Vet jeg kommer til å angre hvis tanken går tett, og at det er min feil fordi jeg ville spare et par tusenlapper. 

Holder en knapp på det første alternativet med inntak høyt oppe på siden av tanken. Så får jeg tenke litt på dimensjonene.

5nacks

5nacks

Dæven, det var voldsom diameter på uttaket! Var det brukt kloakkrør? ? Bare ny gjennomføring i skroget koster sikkert like mye som tanken, så skal man ha kuleventil også :sweat: 

Skjønner at større diameter på uttak baner vei for god glid, så dette må jeg tenke litt på. Vet jeg kommer til å angre hvis tanken går tett, og at det er min feil fordi jeg ville spare et par tusenlapper. 

Holder en knapp på det første alternativet med inntak høyt oppe på siden av tanken. Så går jeg tenke litt på dimensjon. 

5nacks

5nacks

5nacks

5nacks

Dæven, det var voldsom diameter på uttaket! Var det brukt kloakk rør? ? Bare ny gjennomføring i skroget koster sikkert like mye som tanken, så skal man ha kuleventil også :sweat: 

• Create New...