Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

Prosjektet går fremover. Etter å ha ringt rundt til stort sett alle som kunne ha et 38mm rustfritt rør som skal brukes til dekkstømming, traff jeg endelig. Røret ble skråkappet i bunn. 

Har fått hjelp av en kompis til å sveise inn røret, samt flytte noen stusser og festebeslag. Kom ikke helt i mål i dag, men tanken blir ferdig før helga. Så gjenstår montering av tank, dekksgjennomføring, skroggjennomføring til lufting og slangeføring. 

IMG_20200108_173035.jpg

IMG_20200108_230820.jpg

5nacks

5nacks

Prosjektet går fremover. Etter å ha ringt rundt til stort sett alle som kunne ha et 38mm rustfritt rør som skal brukes til dekkstømming, traff jeg endelig. Røret ble skråkappet i bunn. 

Har fått hjelp av en kompis til å sveise inn røret, samt flytte noen stusser og festebeslag. Kom ikke helt i mål i dag, men tanken blir ferdig før helga. Så gjenstår montering av tank, dekksgjennomføring, skroggjennomføring til lufting og slangeføring. 

IMG_20200108_182820.jpg

IMG_20200108_173035.jpg

5nacks

5nacks

Prosjektet går fremover. Etter å ha ringt rundt til stort sett alle som kunne ha et 38mm rustfritt rør som skal brukes til dekkstømming, traff jeg endelig. Røret ble skråkappet i bunn, sånn at røret ikke kun "henger" i sveisen på toppen av tanken. 

IMG_20200108_182820.jpg

IMG_20200108_173035.jpg

• Create New...