Gåsongen Startet 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2019 Hei. Jeg har montert VHF i en Tresfjord 26, men har ikke lyst å ha den ved førerplassen, da det er en "kalesjebåt". Derfor har jeg plassert den i et skap, men ønsker å forlenge kabelen til håndsettet. Da nærmer vi oss poenget. Den originale kabelen har 7 ledere, men to av dem er koblet sammen på en pinne i kontakten som plugges inn i apparatet. Jeg har en kabel med bare 6 ledere og tilsvarende skjøtekontakter. da kommer spørsmålet: kan jeg koble sammen de to ledningene før forlengelseskabelen. Jeg tenker at det må være en årsak til at de er koblet sammen først når de er kommet helt til pluggen. Noen som har peiling? Har sett at det er veldig mange som vet veldig mye her, så jeg håper på et fornuftig svar. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 Ingen kjennskap til det apparatet..., men eg hadde prøvd det slik du tenker med 6leder. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Faxen Svart 31.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2019 Det er vel bare å strappe sammen i den nye pluggen.. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.