Jump to content

Edit History

Ask

Ask

Skrivefeil.

Thostr skrev for 5 timer siden:

Takk. Må jeg ha en tank med uttak nede? Tenkte at hevert-effekt ville være nok, men kanskje er det ikke slik?

Jeg begynner med helt separat tank, så kan jeg jo senere legge på transfer-pumpe - men hovedtanken er på whopping 40 liter så ikke det helt store å hente ift fyllefrekvens...

Hei

Svaret på spørsmålet ditt er at heverteffekt er nok. I alle høve på vår båt.

Eg monterte vår Newport i 2005, og kjøpte ein påhengsmotortank, frå Clas O., til tank.

Ei blærepumpa er tilstrekkelg til å få dieselen over høgaste punktet, og deretter renn dieselen av seg sjølv. Dette pga. heverteffekten. Det er berre naudsynt å pumpa dersom eg har brent tanken tom.

På tanken har eg ein liten kuleventil. Då er det lett å stenga tanken om eg vil ta ut tanken.

Dersom du har tenkt å ta ut tanken ofte, kan det vera lurt å montera ein hurtigkopling.

Lykke til.

Ask

Ask

Ask

Thostr skrev for 4 timer siden:

Takk. Må jeg ha en tank med uttak nede? Tenkte at hevert-effekt ville være nok, men kanskje er det ikke slik?

Jeg begynner med helt separat tank, så kan jeg jo senere legge på transfer-pumpe - men hovedtanken er på whopping 40 liter så ikke det helt store å hente ift fyllefrekvens...

Hei

Svaret på spørsmålet ditt er at heverteffekt er nok. I alle høve på vår båt.

Eg monterte vår Newport i 2005, og kjøpte ein påhengsmotortank, frå Clas O., til tank.

Ei blærepumpa gjer er tilstrekkelg til å få dieselen over høgaste punktet, og deretter renn dieselen av seg sjølv. Dette pga. heverteffekten. Det er berre naudsynt å pumpa dersom eg har brent tanken tom.

På tanken har eg ein liten kuleventil. Då er det lett å stenga tanken om eg vil ta ut tanken.

Dersom du har tenkt å ta ut tanken ofte, kan det vera lurt å montera ein hurtigkopling.

Lykke til.

Ask

• Create New...