Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Da har jeg da har jeg 26 år igjen. Phuu.. Men jeg har tenkt å avslutte de 5 siste årene av min båtkarriere med en Nauticat 33, en god stol ute akter hvor jeg skal røyke pipe og lære meg å like congac og whiskey. Tenkte da fra 75 og til 80. Hva med deg her ? Er du så lei ?

Worry II

Worry II

Da har jeg da har jeg 26 år igjen. Phuu.. Men jeg har tenkt å avslutte de 5 siste årene av min båtkarriere med Nauticat 33, med en god stol ute akter hvor jeg skal røyke pipe og lære meg å like congac og whiskey. Tenkte da fra 75 og til 80. Hva med deg her ? Er du så lei ?

Worry II

Worry II

Da har jeg da har jeg 26 år igjen. Phuu.. Men jeg har tenkt å avslutte de 5 siste årene på min båtkarriere med Nauticat 33, med en god stol ute akter hvor jeg skal røyke pipe og lære meg å like congac og whiskey. Tenkte da fra 75 og til 80. Hva med deg her ? Er du så lei ?

Worry II

Worry II

Da har jeg da har jeg 26 år igjen. Phuu.. Men jeg har tenkt å avslutte de 5 siste årene og min båtkarriere med Nauticat 33, med en god stol ute akter hvor jeg skal røyke pipe og lære meg å like congac og whiskey. Tenkte da fra 75 og til 80. Hva med deg her ? Er du så lei ?

• Create New...