Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 2 timer siden:

VÅ verksteder elsker disse trimmingene. Gir dem mange motorbytteoppdrag....

Men ikke på langt nær så mange motorbytteoppdrag som VP sine egne konstruksjoner.
Har selv en D3-130 som har blitt til en modifisert D3-220 takket være VP sin tvilsomme kvalitet på over flere år på de tidligste modellene.
Skal bite meg i nesa om ikke den kvasi motoren jeg har hendt opp med holder vesentlig lenger enn hva VP klarte å komme opp med da båten var ny.
Det betyr dog ikke at jeg hadde løpt å kjøpt en mapet D motor på en stor båt til mye penger.
Fall høyden til det er for stor men i mitt tilfelle er historien bak så spesiell at det ikke kan stå som ett generelt råd.
Er vel heller mer hvordan man kan få D3 motor i båten igjen for en billig penge uten å bli elsket av VP når det fantastiske produktet de har levert står der med ett gapene hull i blokka etter få motortimer.

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 2 timer siden:

VÅ verksteder elsker disse trimmingene. Gir dem mange motorbytteoppdrag....

Men ikke på langt nær så mange motorbytteoppdrag som VP sine egne konstruksjoner.
Har selv en D3-130 som har blitt til en modifisert D3-220 takket være VP sin tvilsomme kvalitet på over flere år på de tidligste modellene.
Skal bite meg i nesa om ikke den kvasi motoren jeg har hendt opp med holder vesentlig lenger enn hva VP klarte å komme opp med da båten var ny.
Det betyr dog ikke at jeg hadde løpt å kjøpt en mapet D motor på en stor båt til mye penger.
Fall høyden til det er for stor men i mitt tilfelle er historien bak så spesiell at det ikke kan stå som ett generelt råd.
Er vel heller mer hvordan man kan få D3 motor i båten igjen for en billig penge uten å bli elsket av VP når det fantastiske produktet de har levert står der med ett gapene hull i blokka etter få motortimer.

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 2 timer siden:

VÅ verksteder elsker disse trimmingene. Gir dem mange motorbytteoppdrag....

Men ikke på langt nær så mange motorbytteoppdrag som VP sine egne konstruksjoner.
Har selv en D3-130 som har blitt til en modifisert D3-220 takket være VP sin tvilsomme kvalitet på over flere år på de tidligste modellene.
Skal bite meg i nesa om ikke den kvasi motoren jeg har hendt opp med holder vesentlig lenger enn hva VP klarte å komme opp med da båten var ny.
Det betyr dog ikke at jeg hadde løpt å kjøpt en mapet D motor på en stor båt til mye penger.
Fall høyden til det er for stor men i mitt tilfelle er historien bak så spesiell at det ikke kan stå som ett generelt råd.

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 2 timer siden:

VÅ verksteder elsker disse trimmingene. Gir dem mange motorbytteoppdrag....

Men ikke på langt nær så mange motorbytteoppdrag som VP sine egne konstruksjoner.
Har selv en D3-130 som har blitt til en modifisert D3-220 takket være VP sin tvilsomme kvalitet på over flere år på de tidligste modellene.
Skal bite meg i nesa om ikke den kvasi motoren jeg har hendt opp med holder vesentlig lenger enn hva VP klarte å komme opp med da båten var ny.
Det betyr dog ikke at jeg hadde løpt å kjøpt en mapet D motor på en stor båt til mye penger.
Fall høyden til det er for stor men i mitt tilfelle er historien bak så spesiell at det ikke kan stå som ett generelt råd.

pipe

pipe

Bitteliten skrev for 1 time siden:

VÅ verksteder elsker disse trimmingene. Gir dem mange motorbytteoppdrag....

Men ikke på langt nær så mange motorbytteoppdrag som VP sine egne konstruksjoner



×
×
  • Create New...