Veronica123 Startet 6.Januar.2020 Link til dette innlegget Startet 6.Januar.2020 Er det noen som kan anbefale et sted som trekker om puter? Til en rimelig penge. Har sjekket et sted, men de skulle ha 22000,- for jobben. Det var riktignok inkl ny skumgummi. Så da tenker jeg at jeg går for bare omtrekk av de gamle putene i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 6.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2020 Rune Ass, salmaker holder til i Gan i Fetsund,fikk trukket om alt til draco' n min der. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 6.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2020 Lettere å hjelpe om du skriver hvor i landet du holder til! Sitér dette innlegget Link to post
Veronica123 Svart 7.Januar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2020 Jeg bor i Oslo, men båten står på Tjøme. Så det må ikke være en bedrift som ligger i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Veronica123 Svart 7.Januar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2020 Mortenliereng skrev for 13 timer siden: Rune Ass, salmaker holder til i Gan i Fetsund,fikk trukket om alt til draco' n min der. Hvilken pris tok han for det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.