Jump to content

Edit History

primusmotor

primusmotor

feil tekst

Hei holder på og koble opp en ny fjernkontroll RC23E fra sleipner til både vinsjer og thrustere i båten, har fått til begge ankervinsjene, men sliter litt med oppkoblingen av baug og hekk thruster, klarer ikke og se at disse utgangene er rele utganger, når jeg bruker fjernkontrollen så klikker det i kontroll boksen når jeg bruker vinsj funksjonene, men skjer ingenting på thruster funksjonene.
Klarer ikke helt og tyde skjemaet, skal det være + inn på både rød og gul for at boksen skal sende + signal ut på Blå eller GRÅ?

Se skjema.
På forhånd takk for svar:-)

skjemaSleipner.JPG

primusmotor

primusmotor

Hei holder på og koble opp en ny fjernkontroll til både vinsjer og thrustere i båten, har fått til begge ankervinsjene, men sliter litt med oppkoblingen av baug og hekk thruster, klarer ikke og se at disse utgangene er rele utganger, når jeg bruker fjerkontrollen så klikker det i kontroll boksen når jeg bruker vinsj funksjonene, men skjer ingenting på thruster funksjonene.
Klarer ikke helt og tyde skjemaet, skal det være + inn på både rød og gul for at boksen skal sende + signal ut på Blå eller GRÅ?

Se skjema.
På forhånd takk for svar:-)

skjemaSleipner.JPG

• Create New...