Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

2 hours ago, JRK said:

Synes dette høres skremmende ut. Men bare for ordens skyld hadde du vesten utenpå jakken som den skal være?

Har hatt 2 fall i sommerklær fra båt uten skrittstropp, men de fungerte som de skulle.

Ja, hadde vesten utenpå 2 lag. En glatt goretex som satt løst, og en fleece under. Jeg tror måten jeg datt i vannet, var 1 av 2 avgjørende variabler i mitt tilfelle (manglende skrittsnor som nummer 2). Jeg datt som en spiker med armene rett opp. Om jeg hadde holdt armene ned langs kroppen, tror jeg fortsatt at vesten hadde sklidd opp, men ikke nesten helt av. Blir litt spekulasjoner. Neste gang jeg faller i sjøen, blir med skrittsnor. 

5nacks

5nacks

1 hour ago, JRK said:

Synes dette høres skremmende ut. Men bare for ordens skyld hadde du vesten utenpå jakken som den skal være?

Har hatt 2 fall i sommerklær fra båt uten skrittstropp, men de fungerte som de skulle.

Ja, hadde vesten utenpå 2 lag. En glatt goretex som satt løst, og en fleece under. Jeg tror måten jeg datt i vannet var avgjørende i mitt tilfelle. Jeg datt som en spiker med armene rett opp. 

• Create New...