Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

Cerberus skrev 1 time siden:

Nå har det ingenting med hva slags kjetting eg har brukt, eg bruker som sagt tau. Det er ikkje tilfeldig.   Joda det finnes kjetting du kan bruke men da i dimensjoner som er totalt uhåndterlig og titusener av kroner samt det må byttes likevel etter noen år. Ser du tror det ikkje blir tema men det er jo fritt fram å følge hvilke råd fra internetten en vil såklart:giggle:

Spør da det ikke er noen større marinaanlegg som bruker annet enn kjetting. Naturligvis må du regne med å benytte kran/nokk og en egnet båt til oppankring, det er ikke rare flisa av ei flytebrygge du kan fortøye med handmakt og sjekt.

Chiefengineer

Chiefengineer

Cerberus skrev 1 time siden:

Nå har det ingenting med hva slags kjetting eg har brukt, eg bruker som sagt tau. Det er ikkje tilfeldig.   Joda det finnes kjetting du kan bruke men da i dimensjoner som er totalt uhåndterlig og titusener av kroner samt det må byttes likevel etter noen år. Ser du tror det ikkje blir tema men det er jo fritt fram å følge hvilke råd fra internetten en vil såklart:giggle:

Spør da det ikke er noen større marinaanlegg som bruker annet enn kjetting. Naturligvis må du regne med å benytte kran og en egnet båt til oppankring, det er ikke rare flisa av ei flytebrygge du kan fortøye med handmakt og sjekt.

• Create New...