Jump to content

Edit History

rogeri

rogeri

Hadde aldri kommet til å kjøpe båt fra en produsent som til de grader velger å ta "shortcuts" på denne måten. Det er så utrulig store og mange tekniske muligheter for at det også er gjort shortcuts i andre deler av produksjonsprosessen for å øke egen fortjeneste og som til syvende og sist vil kunne gå utover kundene på et eller annet tidspunkt under bruk.

Kjøp av ny båt handler for meg om tillit. Når lovpålagt nødvendig dokumentasjon og samsvarsærklæring ikke følger produktet, anser jeg det som en "feilvare" solgt av "cowboyer" med hensikt om kortsiktig profitt og hvor produktet ikke holder forventet kvalitet eller styrke.

At dette tidligere var et velklingende og velrennomert varemerke under opprinnelige eiere vil jeg anse som historie som nå ikke lengre er gjeldende! 

rogeri

rogeri

Hadde aldri kommet til å kjøpe båt fra en produsent som til de grader velger å ta "shortcuts" på denne måten. Det er så utrulig store og mange tekniske muligheter for at det også er gjort shortcuts i andre deler av produksjonsprosessen for å øke egen fortjeneste og som til syvende og sist vil gå utover kundene på et eller annet tidspunkt under bruk.

Kjøp av ny båt handler om tillit. Når lovpålagt nødvendig dokumentasjon og samsvarsærklæring ikke følger produktet, anser jeg det som en "feilvare" solgt av "cowboyer" med hensikt om kortsiktig profitt og hvor produktet ikke holder forventet kvalitet eller styrke.

At dette tidligere var et velklingende og velrennomert varemerke under opprinnelige eiere vil jeg anse som historie som nå ikke lengre er gjeldende! 

rogeri

rogeri

Hadde aldri kommet til å kjøpe båt fra en produsent som til de grader velger å ta "shortcuts" på denne måten. Det er så utrulig store og mange tekniske muligheter for at det også er gjort shortcuts i andre deler av produksjonsprosessen for å øke egen fortjeneste og som til syvende og sist vil gå utover kundene på et eller annet tidspunkt under bruk.

Kjøp av ny båt handler om tillit. Når lovpålagt nødvendig dokumentasjon og samsvarsærklæring ikke følger produktet, anser jeg det som en "feilvare" solgt av "cowboyer" med hensikt om kortsiktig profitt og hvor produktet ikke holder forventet kvalitet eller styrke.

At dette tidligere var et velklingende og velrennomert varemerke under opprinnelige eiere må man anse som historie som nå ikke lengre er gjeldende! 

• Create New...