Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Fantino skrev On 17.1.2020 at 12.02:

Ja fant den siden jeg også etterpå! Siden du nevnte ordet TVINN så tenkte jeg på større saker. Men er vel en no-brainer å registrere seg her innen 1.4 for alle oss Kina-shopping addicts ? Det er jo faktisk slik at en del varer som overstiger 350 kr i tollverdi (de som faktisk blir deklarert korrekt..) blir rimeligere å importere fom 1.4 også, fordi en kan deklarere selv til nullkost. I dag får jo disse et påslag på 2-300 nok fra Posten eller annen TVINN-godkjent speditør.

Helt korrekt. Det eneste jeg må finne ut av er hvordan man skal finne transportør inn til Norge, for det er du avhengig av å oppgi i fortollingen. Tenker da på e-packet, ems, AliExpress shipping etc. Men det kan jo være så enkelt som at det er posten Norge alt kommer til. 

Kjellg

Kjellg

Fantino skrev On 17.1.2020 at 12.02:

Ja fant den siden jeg også etterpå! Siden du nevnte ordet TVINN så tenkte jeg på større saker. Men er vel en no-brainer å registrere seg her innen 1.4 for alle oss Kina-shopping addicts ? Det er jo faktisk slik at en del varer som overstiger 350 kr i tollverdi (de som faktisk blir deklarert korrekt..) blir rimeligere å importere fom 1.4 også, fordi en kan deklarere selv til nullkost. I dag får jo disse et påslag på 2-300 nok fra Posten eller annen TVINN-godkjent speditør.

Helt korrekt. Det eneste jeg må finne ut av er hvordan man skal finne transportør inn til Norge, for det er du avhengig av å oppgi i fortellingen. Tenker da på e-packet, ems, AliExpress shipping etc. Men det kan jo være så enkelt som at det er posten Norge alt kommer til. 

• Create New...