Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Fikk inntrykk av at du "visste" at båten ikke hadde vært grunnstøtt. Om det er slik at du bare har tidligere eiers ord for dette så stiller saken seg annerledes. 

Da ville jeg definitivt fått sjekket nærmere av fagperson om du ikke har denne kompetansen selv. Mange tror at om båten ikke lekker etter en landkjenning så er alt ok, det er sjelden tilfelle på moderne kortkjølte båter. 

Jeg snakker av erfaring da jeg selv har opplevet å oppdage en vesentlig skade etter grunnstøting på en båt jeg kjøpte , på tross av at selger skriftlig garanterte at båten ikke hadde vært på grunn. 

Lazyjack

Lazyjack

Fikk inntrykk av at du "visste" at båten ikke hadde vært grunnstøtt. Om det er slik at du bare har tidligere eiers ord for dette så stiller saken seg annerledes. 

Da ville jeg definitivt fått sjekket nærmere av fagperson om du ikke har denne kompetansen selv. 

Jeg snakker av erfaring da jeg selv har opplevet å oppdage en vesentlig skade etter tidligere grunnstøting på en båt jeg kjøpte , på tross av at selger skriftlig garanterte at båten ikke hadde vært på grunn. 

• Create New...