Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Jeg ville valgt Edelbrock 1409 til din marine motor.
Den kommer til å virke meget bra og er garantert ikke for stor slik at du får problemer.
Kjører selv med nevnte forgasser på en 4,3l V6 med Edelbrock Performer innsug.
I følge Edelbrock er Performer innsuget til 4,3l designet for å bruke 600cfu forgasseren .

Alternativt kunne jeg valgt Edelbrock Performer forgasseren deres på 500cfu men den var dyr nok.
Dette oppsettet funger meget fint på alle turtall og bensinforbruket i mellomregistret er inkludert

Ved 26-27 knop bruker jeg ca 28l timen på 2800 o/min noe som jeg syntes er meget bra

pipe

pipe

Jeg ville valgt Edelbrock 1409 til din marine motor.
Den kommer til å virke meget bra og er garantert ikke for stor slik at du får problemer.
Kjører selv med nevnte forgasser på en 4,3l V6 med Edelbrock Performer innsug.
I følge Edelbrock er Performer innsuget til 4,3l designet for å bruke 600cfu forgasseren .

Alternativt kunne jeg valgt Edelbrock Performer forgasseren deres på 500cfu men den hadde dobbelt pris.
Dette oppsettet funger meget fint på alle turtall og bensinforbruket i mellomregistret inkludert

pipe

pipe

Jeg ville valgt Edelblock 1409 til din marine motor.
Kjører selv med nevnte forgasser på en 4,3l med Edelblock innsug som fungerer meget bra på alle turtall.
Teoretisk er forgasseren for stor for en 4,3l men i praktisk bruk er det ingen problemer heller ikke forbruket i mellom registret.

• Create New...