dieselfan
Grønnskollingen skrev for 1 time siden:Får inntrykk av at man svarer utifra hva man ville gjort med egen båt og ikke tar særlig høyde for at ikke alle har stor båt og dertil stor motorisering.
Kan ikke du prøve å respektere at noen av de som ikke er blindt enige med deg rett og slett har en annen mening basert på annen erfaring?
Dette er TS sin første tråd og vi har liten kjennskap til ham. Jeg opplever at han ønsker innspill, mitt inntrykk er at han ønsker å høre andres erfaring og mening om alternativene han har gitt eller kanskje ting han ikke har tenkt på selv....
Jeg har venner som ikke får fruen ut i båt uten at det er varmtvann ombord... jeg har andre venner som kun pakker mobil m/vipps og badebukse og er borte i 3 uker, folk er forskjellige.
Noen drar ut med båten 04.00 og andre sover til 11.00 og har aldri sett dugg på rutene... vi er forskjellige
Har installert varmtvann i en Draco17, så argumentet med plass er jeg ikke helt med på....
Er ganske sikker på at TS setter pris på alle innspill, og bruker de på en nyttig måte i sin prosess