Jump to content

Edit History

Sevehem

Sevehem

Stavfel

Wow! Tack igen rogeri! Är bilden från Bodö? Många vackra båtar må jag säga. Ja den blå ser ju ut precis som min. Den jag köpte har en ny Sole-diesel på 32 hk (Sole mini 33) som jag tror gör skutan mer rättvisa än originalet (sabb 8hk).

Planen ser i dagsläget ut som att jag skall bygga nytt överbygget för att få den lite mer modern med lite bekvämligheter som toalett, inre styrplats, bord med bänkar, värme och möjlighet för fler än två att sova. Däcket är idag över tre meter långt viket inte behövs för hummer-, kräft- och makrillfiske.

Mina grafiska kunskaper begränsar sig till ms paint men i detta fallet duger det för att få en idé om hur jag tänker mig min framtida sjark! 

kollajakt (1).jpg

Sevehem

Sevehem

Wow! Tack igen rogeri! Är bilden från Bodö? Många vackra båtar må jag säga. Ja den blå ser ju ut precis som min. Den jag köpte har en ny Sole-diesel på 32 hk (Sole mini 33) som jag tror gör skutan mer rättvisa än originalet (sabb 8hk).

Planen ser i dagsläget ut som att jag skall bygga nytt överbygget för att få den lite mer modern med lite bekvämligheter som toalett, inte styrplats, bord med bänkar, värme och möjlighet för fler än två att sova. Däcket är idag över tre meter långt viket inte behövs för hummer-, kräft- och makrillfiske.

Mina grafiska kunskaper begränsar sig till ms paint men i detta fallet duger det för att få en idé om hur jag tänker mig min framtida sjark! 

kollajakt (1).jpg

• Create New...