mortya Startet 24.Januar.2020 Del på Facebook Startet 24.Januar.2020 Hei. Noen spørsmål angående dette giret. Det har ikke noe id brikke så langt jeg har sett, er det noen som med sikkerhet kan si hva slags gir det er? Min let på google mener det er PRM 160. Er det originalt med filteret som er festet der nede i bakkant? Og hva slags type filter er det, vaskbart? Har ikke hatt tid til å ta det opp enda. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.Januar.2020 Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 Det kan nok være et PRM 160. Newage sluttet med filter på girene en gang på 70- eller 80-tallet. Så vidt jeg kan skjønne er filteret du peker på ikke originalt, jeg har i hvert fall ikke sett slike på PRM. Filteret pleide å være den sylindriske 'boksen' på toppen av kassen. Mulig at dette er et av de ombyggingssettene som Newage leverte. Sitér dette innlegget Link to post
mortya Svart 24.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 Må sjekke litt, det var ikke noe filter på et nyere og større PRM gir jeg hadde i den forrige båten. Byttet olje 1 gang pr sesong og oljen som kom ut var like fin. Men klart, er jo aldri feil å ha filter, spesielt ikke når ting er gammelt. Fint å få fanget opp evt. det som måtte være der. Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 24.Januar.2020 Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 Er det ikke noe merke skilt her? så bare slik ut i farten hehe :-) Sitér dette innlegget Link to post
mortya Svart 24.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 Nei, men er et skilt under den braketten som holder oljekjølerne. Men her er det kun et slags serienummer, søkt på det men ikke fått noe på det nr. Sitér dette innlegget Link to post
mortya Svart 27.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 Ingen som har noe mer kunnskap om dette giret? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 Som hva da? PRM 160 med uoriginal oljekjøler? Sender du bilde og serienummer til Newage, regner jeg med at du vil få svar. Dette giret er sannsynligvis svært gammelt. Før dataalderen tråkka til for fullt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.