Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Opplevde tåke for første gang i Nordsjøen sist sommer. Det var nydelig vær, og jeg så frem til å ta flotte bilder av Statfjord-plattformene på stille hav og skyfri himmel. Som en vegg kom tåken før vi nådde plattformene. Da var radar (og AIS) svært kjekt å ha. Hørte tåkelurene fra skip i nærheten nede i lugaren når jeg lå på frivakt. Ikke en hyggelig lyd, om man ikke vet hvor ting befinner seg.

DSC_0487-01.jpeg

S/Y Emma

S/Y Emma

Opplevde tåke for første gang i Nordsjøen sist sommer. Det var nydelig vær, og jeg så frem til å ta flotte bilder av Statfjord-plattformene. Som en vegg kom tåken før vi nådde plattformene. Da var radar (og AIS) svært kjekt å ha. Hørte tåkelurene fra skip i nærheten nede i lugaren når jeg lå på frivakt. Ikke en hyggelig lyd, om man ikke vet hvor ting befinner seg.

DSC_0487-01.jpeg

S/Y Emma

S/Y Emma

Opplevde tåke for første gang i Nordsjøen sist sommer. Det var nydelig vær, og jeg så frem til å ta flotte bilder av Statfjord-plattformene. Som en vegg kom tåkebanken. Det ble som grøt før vi nådde plattformene. Da var radar (og AIS) svært kjekt å ha. Hørte tåkelurene fra skip i nærheten nede i lugaren når jeg lå på frivakt. Ikke en hyggelig lyd, om man ikke vet hvor ting befinner seg.

DSC_0487-01.jpeg

• Create New...