snorken Startet 19.September.2005 Link til dette innlegget Startet 19.September.2005 hvor kobles kjølevann (tur/retur) til et varmeapparat/defroster på en Perkins 4.108 low line? mvh kj Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 19.September.2005 Link til dette innlegget Svart 19.September.2005 Hei! Jeg kjenner ikke Perkinsen i detalj. Men har du varmtvannstank fra før? I så fall er det vel bare å føre utgående slange fra tanken og inn på varmeren, og retur fra varmeren inn på motor der returen fra varmtvannstanken satt før. Hvis ikke kan du sjekke denne tråden her. Emnet har vært luftet før. Kanskje du får svar der. Ellers ligger det mye stoff om Perkins i Emneoversikten Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 20.September.2005 Link til dette innlegget Svart 20.September.2005 har et bilde her som jeg satt et par røde piler på som viser hvor det er tatt ut vann på min 4.107 og disse motorene er jo ganske så identiske Håper dette hjelper deg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.