Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

36 minutes ago, Gunga Din said:

Scampi, fann du riktig kalesje-stoff på Ali,  type Sunbrella eller Swela.....jeg har søkt men finner ikke.....

Nei, ikke kalesjestoff. Dette er ripstop nylon: et ganske tynt, men slitesterkt, vanntett og uv-beskyttende. Samme stoff som blir brukt i den del regntøy. Her er bilde av trekket pakket sammen i matchende trekk. 

I tillegg fikk jeg brukt opp det lille av avslappet til et lite trekk til grillen. 

Litt tricky å sy dette stoffet. Bruk 70 nål, tynn nylontråd og nøytral trådstramming. Det funket for meg. 

IMG_20200227_150832.jpg

IMG_20200227_180728.jpg

5nacks

5nacks

24 minutes ago, Gunga Din said:

Scampi, fann du riktig kalesje-stoff på Ali,  type Sunbrella eller Swela.....jeg har søkt men finner ikke.....

Nei, ikke kalesjestoff. Dette er ripstop nylon: et ganske tynt, men slitesterkt, vanntett og uv-beskyttende. Samme stoff som blir brukt i den del regntøy. Her er bilde av trekket pakket sammen i matchende trekk. 

I tillegg fikk jeg brukt opp det lille av avslappet til et lite trekk til grillen. 

IMG_20200227_150832.jpg

IMG_20200227_180728.jpg

5nacks

5nacks

21 minutes ago, Gunga Din said:

Nei, ikke kalesjestoff. Dette er ripstop nylon: et ganske tynt, men slitesterkt, vanntett og uv-beskyttende. Samme stoff som blir brukt i den del regntøy. Her er bilde av trekket pakket sammen i matchende trekk:

I tillegg fikk jeg brukt opp det lille av avslappet til et lite trekk til grillen:

IMG_20200227_150832.jpg

IMG_20200227_180728.jpg

• Create New...