Jump to content

Edit History

Team Colibri

Team Colibri

Ingen fare Mons, men takk for at du bekreftet mistanken. :)

Elektronikk i båt handler 95% om subjektive faktorer, og 5% om teknikk. (Det gjenspeiler seg i bruken, jeg vet ikke hvor mange jeg har snakket med opp gjennom årene som har elektronikk i ypperste klasse i båten men bruker 5% av potensialet i elektronikken.) For min del er det helt uaktuelt å montere utstyr på en måte som forringer kvaliteten på det utstyret skal levere, mens for mange andre spiller dette minimal rolle så lenge de klarer å se om det er i ferd med å kjøre på grunn. Jeg har ikke noe problem med sistnevnte, men mener det er et poeng at folk vet hva som er konsekvensen - hva de mister på veien - så de kan ta en informert avgjørelse basert på hva de ser som eget behov.

Som ris til egen bak har jeg en stekovn på kjøkkenet jeg ser på som ekstremt dyr og avansert, men hvor jeg knapt har åpnet bruksanvisningen og ikke vet hva halvparten av knappene gjør....

Team Colibri

Team Colibri

Elektronikk i båt handler 95% om subjektive faktorer, og 5% om teknikk. (Det gjenspeiler seg i bruken, jeg vet ikke hvor mange jeg har snakket med opp gjennom årene som har elektronikk i ypperste klasse i båten men bruker 5% av potensialet i elektronikken.) For min del er det helt uaktuelt å montere utstyr på en måte som forringer kvaliteten på det utstyret skal levere, mens for mange andre spiller dette minimal rolle så lenge de klarer å se om det er i ferd med å kjøre på grunn. Jeg har ikke noe problem med sistnevnte, men mener det er et poeng at folk vet hva som er konsekvensen - hva de mister på veien - så de kan ta en informert avgjørelse basert på hva de ser som eget behov.

Team Colibri

Team Colibri

Elektronikk i båt handler 95% om subjektive faktorer, og 5% om teknikk. (det gjenspeiler seg i bruken, jeg vet ikke hvor mange jeg har snakket med opp gjennom årene som har elektronikk i ypperste klasse i båten men bruker 5% av potensialet i elektronikken.) For min del er det helt uaktuelt å montere utstyr på en måte som forringer kvaliteten på det utstyret skal levere, mens for mange andre spiller dette minimal rolle så lenge de klarer å se om det er i ferd med å kjøre på grunn. Jeg har ikke noe problem med sistnevnte, men mener det er et poeng at folk vet hva som er konsekvensen - hva de mister på veien - så de kan ta en informert avgjørelse basert på hva de ser som eget behov.

• Create New...