Jump to content

Edit History

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Det er rett og slett fantastisk. Halland/Skåne-kysten er meir for urbane landkrabbar og ikkje eksotisk i det heile. Som å sigle rundt i bassenget heime spør du meg. Nei dette er noko anna. Noko for oss minder urbane. (Å rekna mede påfyll av propan på Svalbard er litt spesielt, so då er nok sørlegare breiddegrader tingen.)

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Det er rett og slett fantastisk. Halland/Skåne-kysten er meir for urbane landkrabbar og ikkje eksotisk i det heile. Som å sigle rundt i bassenget heime spør du meg. Nei dette er noko anna. Noko for oss minder urbane. (Å rekna mede påfyll av propan på Svalbard er litt spesielt, so då er nok sørlegare breiddegrader tingen.)

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Det er rett og slett fantastisk. Halland/Skåne-kysten er meir for urbane landkrabbar og ikkje eksotisk i det heile. Som å sigle rundt i bassenget heime spør du meg. Nei dette er noko anna. Noko for oss minder urbane.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Det er rett og slett fantastisk. Halland/Skåne-kysten er meir for landkrabbar og ikkje eksotisk i det heile. Som å sigle rundt i bassenget heime spør du meg. Nei dette er noko anna. Noko for oss minder urbane.

• Create New...