Jump to content

Edit History

Gunga Din

Gunga Din

MillOgSommarvind skrev On 28.1.2020 at 14.57:

…….... Jeg kan plassere avløpet rett over vannlinja, men da blir det ikke så stor helning på slangen fra avløpet til vasken, og gjennomføringa vil havne under vannlinja når båten krenger. Eller jeg kan la slangen gå rett ned og lage en gjennomføring under vannlinja. Vil det da være et problem at det til en hver tid vil stå vann i slangen opp til vannlinja? 

Vis hele sitatet  

inga problem att det står vann i slangen...doble klemmer og avstengnings -ventil......

det er mye som går ut den veien…..kaffe-sump, du skreller poteter, brødsmuler, oppvask etc etc....har du problem med helning..så kommer det tette for eller seinere!......og det er ikke spes trivelig i en gjestehavn, da man ser dette...(men det er kun estetisk! :smiley:)

ende båt jeg ville lagt dette ovan vannlinjen og da høyt over vannlinjen, er en reindyrke regattaseiler....….:giggle:

Gunga Din

Gunga Din

MillOgSommarvind skrev On 28.1.2020 at 14.57:

…….... Jeg kan plassere avløpet rett over vannlinja, men da blir det ikke så stor helning på slangen fra avløpet til vasken, og gjennomføringa vil havne under vannlinja når båten krenger. Eller jeg kan la slangen gå rett ned og lage en gjennomføring under vannlinja. Vil det da være et problem at det til en hver tid vil stå vann i slangen opp til vannlinja? 

Vis hele sitatet  

inga problem att det står vann i slangen...doble klemmer og avstengnings -ventil......

det er mye som går ut den veien…..kaffe-sump, du skreller poteter, brødsmuler, oppvask etc etc....har du problem med helning..

så kommer det tette for eller seinere!......og det er ikke spes trivelig i en gjestehavn, da man ser dette...(men det er kun estetisk! :smiley:)

ende båt jeg ville lagt dette ovan vannlinjen og da høyt over vannlinjen, er en reindyrke regattaseiler....….:giggle:

• Create New...