ReneMik Startet 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2020 Hi Forum jeg er ved at købe en Wallas Safeflame 100 ceramic. Ham jeg skal købe den af ved ikke om den kun er komfur, eller den også er bådvarmer med blæser. Er der nogen som kan hjælpe. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 (redigert) Wallas Safeflame 100x er en gammel modell, for lampeolje. Jeg hadde et slikt kokeapparat i mange år fra 1989 til 2009 da jeg kjøpte en variant for diesel, men jeg tror ikke det var mulig å få varmelokk til det. Redigert 29.Januar.2020 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Wallas Service Svart 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Som Lars H sier; Det er en gammel modell ja, og du fikk også kjøpt varmelokk til den. Varmelokket heter Wallas 20, er gått ut av produksjon for mange år siden, og etter det jeg vet finnes det flere ikke hos importøren. Det som er avbildet har ikke varmelokk, og er "kun" et kokeapparat. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
ReneMik Svart 29.Januar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Tak for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.