btt Startet 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2020 Hei, som overskrift sier, noen som har erfaring med Gjøco bunnstoff ? Sitér dette innlegget Link to post
CR 33 Svart 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Jeg har brukt det stoffet og kan ikke si at det grodde noe mer enn noe annet. Det inneholder vel samme mengde virkestoffer og de samme stoffene som alt annet.jeg var veldig fornøyd, kunne brukt det igjenn. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 30.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2020 Enig med CR33- fungerer Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 30.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2020 Da er jeg fristet til å spørre hvordan denne 1K primeren er i samme slengen? https://gjoco.no/no/produkt/yacht/bunnstoffprimergra?p=3 Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 30.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2020 Hvorfor skulle den ikke fungere bra til det den er laget for? Husker jeg spurte om Gjøco når jeg skulle beise huset, da sa dem at de brukte samme innhold som Jotun, men lå ett år bak i produksjonsutvikling grunnet størrelsen på firmaene. Kan Gjøco være et søsterselskap av Jotun? Huset ble fint og holdbart i hvert fall. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
EmilS Svart 30.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2020 Gjøco er et selvstendig familieselskap. De er en konkurent av Jotun. Har utviklet meget gode produkter. For mere info. søk Gjøco.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.