monicaliereng@ho Startet 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2020 Er det noen som kan ha igjen noe emne fra teak da jeg skulle hatt en plate til å lage dashbord ? Trenger 65cm×35cm eller større. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Nå skriver du lite om hvor i landet du befinner deg hen. Befinner du deg i nærheten av Stavanger er det nemlig godt mulig jeg har liggende noe 6mm kryssfiner med teakoverflate som passer deg. Gjerne ikke tykkelsen du ønsker, men fineren kan fint limes på en annen plate slik at du får tykkelsen du ønsker. Har noe heltre teak også til kantlister, hvis behov. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Tips: søk på finn etter teakbord. Det ligger en del til salgs, og så er det bare å skru av bordplaten. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
monicaliereng@ho Svart 29.Januar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Dette er for en god venn at jeg spør,gir beskjed,dette er I skedsmo.super tilbake mld☺ Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 29.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2020 Biltema har fine teak plater. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.