Jump to content

Edit History

Fisker02

Fisker02

skrivfel

Hallo, har tidligare hatt 25l vann i dubbelbunn og funderte att inbygge en bilgepump ettersom det er vanskeligt att finne lekagen. Jeg har nettopp snakket med Bever Marin som har avradet mig att göre flere hull (for pumpen) og istellet anbefallt mig att söker lekagen e gang till og pröve att tätte den. Nu er Jeg usikker hvordan man rent tekniskt finner en lekage. Jeg skall ta ut baten pa min treiler snart og en kamrad har anbefallt mig att fyller vann in nederste opningen i dubbelskrogen sa att man kanske kann se om det blir trykt op noen sted pa övre siden av dörken. Jeg er lite usikkert om det virkelig er en god Idee att saette en vannslang in i bunnen og fyller den med masser vann. Vad om det blir trappt i noen vinkler (jeg vet jo ikke hvordan det ser ut derinne) og ikke kann kommer ut igen og förbliver i bunnen? Det er i hvilket fall som helst sikker att det ikke finns skum i den Morgan 5200, det fikk Jeg besked om tidligare, direkt Frau Bever Marin. Er det noen som har tipps hvordan man kann söker en lekage? Unskylt for min darlig norsk/svensk/dansk blandning, men Jeg er tysk.

Takk for alle svar  Holger

Fisker02

Fisker02

Hallo, har tidligare hatt 25l vann i dubbelbunn og funderte att inbygge en bilgepump ettersom det er vanskeligt att finne den. Jeg har nettopp snakket med Bever Marin som har avradet mig att göre flere hull (for pumpen) og istellet anbefallt mig att söker lekagen e gang till og pröve att tätte den. Nu er Jeg usikker hvordan man rent tekniskt finner en lekage. Jeg skall ta ut baten pa min treiler snart og en kamrad har anbefallt mig att fyller vann in nederste opningen i dubbelskrogen sa att man kanske kann se om det blir trykt op noen sted pa övre siden av dörken. Jeg er lite usikkert om det virkelig er en god Idee att saette en vannslang in i bunnen og fyller den med masser vann. Vad om det blir trappt i noen vinkler (jeg vet jo ikke hvordan det ser ut derinne) og ikke kann kommer ut igen og förbliver i bunnen? Det er i hvilket fall som helst sikker att det ikke finns skum i den Morgan 5200, det fikk Jeg besked om tidligare, direkt Frau Bever Marin. Er det noen som har tipps hvordan man kann söker en lekage? Unskylt for min darlig norsk/svensk/dansk blandning, men Jeg er tysk.

Takk for alle svar  Holger

• Create New...