5nacks Startet 2.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2020 Hei, Har forsøkt å google meg frem til hvor jeg kan kjøpe en t-kobling med slange stuss 8mm, som jeg skal bruke til fordeling av diesel. Får bare søkeresultater til nettbutikker jeg ikke har hørt om, og kinasider. Jeg vil helst kunne dra til en butikk i morgen og kjøpe. Noen tips til hvem som forhandler noe slikt i tønsbergsområdet? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 2.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2020 5/16 er 7.9375mm, dette er fra Hydroscand, som du finner på Sem. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 2.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2020 21 minutes ago, SamH said: 5/16 er 7.9375mm, dette er fra Hydroscand, som du finner på Sem. Fantastisk! Takk for tipset :) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 2.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2020 Du kan også stikke innom nærmeste bildele butikk hvis du kan leve med at de er laget av plastikk. De tåler diesel. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 3.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2020 https://www.biltema.no/batutstyr/vvs/slangenipler/slangenippel-sortiment-68-deler-2000017746 Usikker på om disse tåler diesel, står veldig lite info. ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 3.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2020 Dette er hyllevare hos alle som selger rørdeler. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 3.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2020 Fikk kjøpt på hydroscand. Mtp at den skal skille dieselen til 2 steder, er det verdt å betale for noe som holder. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 3.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2020 bellen skrev for 6 timer siden: Dette er hyllevare hos alle som selger rørdeler. BD og Alhsell har ikke i Kristiansand i hvertfall... ? Blir for smått med 8mm for dem ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.