Jump to content

Edit History

dobsen62

dobsen62

lr-80 skrev 21 minutter siden:

Og det er vel rett, at vi som forurenser mens vi bedriver fritidsaktiviteter skal betale for det. Ihvertfall sett opp mot alenemødre som må forurense på vei til jobb («må»? her kan man velge et kjøretøy som forvaltningen ønsker vi skal kjøre, det er verre på sjøen). 

Nå tror jeg ikke de fleste alenemødre har råd til å skifte kjøretøy, hver gang den politiske vinden snur.

Ellers er jeg enig at jeg har råd til å fylle 300 liter avgiftsbelagt diesel, en gang i året.

dobsen62

dobsen62

lr-80 skrev 20 minutter siden:

Og det er vel rett, at vi som forurenser mens vi bedriver fritidsaktiviteter skal betale for det. Ihvertfall sett opp mot alenemødre som må forurense på vei til jobb («må»? her kan man velge et kjøretøy som forvaltningen ønsker vi skal kjøre, det er verre på sjøen). 

Nå tror jeg ikke de fleste alenemødre har råd til å skifte kjøretøy, hver gang den politiske vinden snur.

Ellers er jeg enig at jeg har råd til å fylle 300 liter avgiftsbelagt diesel, en gangi året.

dobsen62

dobsen62

lr-80 skrev 14 minutter siden:

Ellers er jeg enig at jeg har råd til å fylle 300 liter avgiftsbelagt diesel, en gag i året.

• Create New...